فرزندان خیریه معاک
[vc_row][vc_column][vc_column_text]

مؤسسه معاک مزین به نام شبیه ترین اشخاص به پیامبر مهربانی ها خِلقتاً و خُلقاً در روز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام میزبان دانش آموزان و مادران شد . این مراسم با حضور افتخاری قاری و مداح اهل بیت آقای علی درزی و گروه هنری آقای امین فرهیدنیا و تیم ورزش باستانی نونهالان زورخانه شیرافکن و هنرمندان شامل مسابقات ، اجرای افتخاری موسیقی زنده توسط استاد پوریا زاداحمدی نیا و اجرای جذاب ورزش زورخانه ای و… بود . در این مراسم اجرای ورزش باستانی همراه با ذکر اشعار در مدح اهل بیت علیهم السلام توسط مرشد علی معصومی، فضایی معنوی و تأثیر گذار در راستای بسط فرهنگ دینی و روح پهلوانی ایجاد شد و دانش آموزان فرصت همزاد پنداری با نونهالان ورزشی را یافتند . در ادامه برگزاری حرکات ورزشی تیم جودوی مؤسسه معاک با همراهی مربی آقای حسین رفیعی از دیگر برنامه های جذاب جشن بود .
در این مراسم مهدی اسکندری مدیر عامل مؤسسه معاک طی سخنانی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان تأکید کرد وقتی ما ایام الله را گرامی می داریم و جشن وسرور برپا می کنیم نگاهمان به احیا و زنده نگه داشتن فضیلت ها و ارزش هاست . وی با اشاره به شباهت علی اکبر (ع) به رسول الله (ص) هم از نظر چهره و هم از نظر خلق تأکید کرد همه خانواده ها در برابر فرزندان خود مسئولند و باید تلاش کنند فرزندانی با اخلاق نیکو تربیت کنند .

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][us_gallery ids=”1093,1095,1090,1091,1089″ columns=”6″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ها بسته شده اند.

آخرین پست‌ها
کد دستوری

#57*4*733*